NieuwsBrief 7 - 7 november

Uw zevende nieuwsbrief...

SlimOnderhoud houdt u op de hoogte via de Nieuwsbrief. Dit is Nieuwsbrief 7,
met daarin: Comfort- en BespaarBijeenkomst, Voortgang werkzaamheden, Keukens,
HR++ glas en SpreekUur. Kijk voor een overzicht van de meest gestelde vragen met
daarbij de antwoorden op www.slimonderhoudrijnsingel.nl.

Comfort- en BespaarBijeenkomst
De werkzaamheden voor de Energiebesparende maatregelen in de Jupiter worden
eind november afgerond. De bewoners van de Jupiter zijn uitgenodigd voor een
Comfort- en BespaarBijeenkomst op 26 november. Tijdens de Comfort- en
BespaarBijeenkomst geven wij informatie over hoe u comfortabel, gezond en veilig
kunt wonen. Daarnaast delen we tips over de C.V. en hoe u kunt besparen op de
energielasten. Na afronding van de werkzaamheden in de Saturnus ontvangen de
bewoners van de Saturnus een uitnodiging voor een Comfort- en BespaarBijeenkomst.

Voortgang werkzaamheden Jupiter
Het gaat goed met de werkzaamheden, alles verloopt volgens de planning.
We horen positieve verhalen van veel bewoners. De werkzaamheden vallen veel
bewoners enorm mee.
Start werkzaamheden Saturnus: week 48 (week van 23 november)
Kerst-stop: 21 december - 11 januari

Een aantal zaken die voor de Jupiter van belang zijn:
Bouwlift: De bouwlift blijft twee weken langer staan dan gepland in verband met
het plaatsen van de keukens en verdere werkzaamheden aan het glas.
Inspecties: Na de werkzaamheden voert SlimOnderhoud een laatste inspectie uit in
uw woning. Heeft u vragen of opmerkingen over werkzaamheden aan uw woning?
Dan kunt u dit doorspreken met de uitvoerder. Voor deze inspectie wordt geen
afspraak gemaakt.
Ventilatieroosters: Maandag 2 november is gestart met het aansluiten van de
ventilatieroosters. Wij plaatsen de roosters aan de buitenzijde en sluiten de bestaande
slang in de meterkast aan. SlimOnderhoud komt hiervoor bij u langs.

Nieuwe keukens
Planning: De planning in de Jupiter is aangepast. Vanaf week 48 (23 november)
gaan we verder met de plaatsing van de keukens. De planning wordt van tevoren
met u besproken.
Offerte extra opties: Heeft u voor een keuken met extra opties gekozen?
Dan ontvangt u een offerte via Mohamed Zaroil van SlimOnderhoud. Bent u akkoord
met de offerte? Dan kunt u deze betalen. Zodra de betaling rond is worden de
extra opties besteld. Er wordt een afspraak met u gemaakt voor het plaatsen van
de keuken. Vragen over de keuken? Neem contact op met Mohamed Zaroil via
mzaroil@willemsvgo.nl of via 010 - 426 74 74.
Saturnus: Eind november starten we met de offertes in de Saturnus. Als u niet
thuis bent om de offerte door te spreken, dan ontvangt u een afspraakbriefje in
uw brievenbus.
Wijzigingen keukenkeuze: De keuzes die u heeft doorgegeven voor de standaard
keuken kunnen niet meer worden gewijzigd.

HR++ Glas
Glasfolie: Het aanbrengen van glasfolie op HR++ beglazing is niet toegestaan.
Hierdoor kan de temperatuur in de ruit te hoog oplopen, waardoor de ruit scheurt.
Condens: Als het buiten koud en vochtig is, kan er aan de buitenzijde op het glas
condens ontstaan. Dit gebeurt meestal alleen in de ochtenduren en komt slechts
een enkele keer per jaar voor. Dit is geen technisch probleem, maar geeft aan dat
HR++ beglazing goed isoleert.

Voorschot stookkosten en boiler
Omdat u een nieuwe C.V.- installatie heeft gekregen, of krijgt, hoeft u geen
voorschot stookkosten meer te betalen. Ook de kosten voor de boiler vervallen. Als
de werkzaamheden gereed zijn neemt de monteur de standen van de warmtemeters
op. U krijgt voor uw eigen administratie een kopie met de meterstanden. Bewaar dit
goed, hiermee kunt u de standen op de afrekening van Ista Nederland controleren.
De warmtemeters hebben daarna geen functie meer. Over het voorschot van de
stookkosten en boiler hebben alle bewoners een brief ontvangen van Woonvisie.

Contact met SlimOnderhoud
Naast het SlimOnderhoud telefoonnummer en e-mailadres is er elke
woensdagochtend SpreekUur in de ModelWoning (nr. 411) van 10.30 - 12.00 uur.

We adviseren u met vragen en/of klachten direct contact op te nemen met
SlimOnderhoud voor een juist antwoord of oplossing. Zo houden wij het overzicht,
krijgt u juiste informatie en belast u hiermee uw buren of KlankbordGroepleden niet.
U kunt uw vragen of klachten ook schriftelijk inleveren bij de ModelWoning, vermeld
wel altijd uw huisnummer. We proberen natuurlijk zo spoedig mogelijk uw klacht
op te lossen en vraag te beantwoorden.

SlimOnderhoud is tijdens kantooruren te bereiken via:
Telefoon: 06 - 26 26 56 20
E-mail: info@slimonderhoudrijnsingel.nl

Met vriendelijke groet,

SlimOnderhoud